Ustalenia Wiecu 2018

Wszystko co powinniście wiedzieć jeśli chcecie do nas dołączyć lub jesteście pierwszy raz na forum
Awatar użytkownika
Aldis
Starszy Drużynnik
Starszy Drużynnik
Posty: 2358
Rejestracja: wt 24 wrz 2013, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Ustalenia Wiecu 2018

Postautor: Aldis » ndz 18 lis 2018, 10:46

Dnia 17 listopada 2018 odbył się drużynowy wiec.
Po długich obradach ustaliliśmy co następuje:


1. Hierarchia

- Sumarlidi - przechodzi do Walhalli na prawach drużynnika
- Miłka - od 1 stycznia przechodzi do Walhalli na prawach drużynnika
- Samboja zostaje piastunem Ingrid zamiast Kolbena

2.Wybraliśmy następujące imprezy reprezentacyjne na sezon 2019
- Grzybowo
- Ląd
- Wianki na Owidzu

3. Inne imprezy jakie wybraliśmy na ten sezon:
- Biskupin
- Mokoszowisko
- Piknik Historyczny – Kielce
- Wdzydze
- Impreza u Dziadosza (Białogród 3-5 sierpnia)
- Dębica u Ziemowita
- Radzim
- Ogrodzieniec
- Utgard
- Racibórz
- Góra Peruna

4. Małe imprezy wewnątrzdrużynowe:
- Majówka
- Jul
- Babie lato/Rzepkowe Pole
- Owidz w lipcu
- Impreza w Świętokrzyskim
- Żmijowiska
- Wyprawy
- Warsztaty

5. Ustaliliśmy, że w tym roku niektóre treningi drużynowe będą połączone z warsztatami i odbywać się będą u Jorunda. Terminy będziemy podawać na bieżąco. Warsztaty jakie przewidujemy:
- Robienie tarczy
- Dłubanie miski/łyżki
- Warsztaty tkackie
- Warsztaty krawieckie
- Śpiewanie
- Haftowanie

Pierwsze łączone treningi planujemy na styczeń/luty


6. Tarcze Drużynowe
- z desek
- pomalowane historycznie
- uproszczamy na tarczach naszą przeplatankę (Arnor przygotowuje projekt)
- tarcze mają być klejone klejem naturalnym skórnym/kostnym (np. Perełka)


7. Sprzęt drużynowy:
- Kupujemy średni kocioł
- Astrid zajmuje się okuciem łopaty
- Próbujemy w pralni uprać i zainpregnować małego saksa (Frigg), jak się uda reanimujemy też starego dużego.


8. Lista sprzętu
Zmieniamy formę spisywania i przechowywania sprzętu. Rzeczy przypisane będą na stałe do danego miejsca (piwnicy/komurki/szafy). Po imprezie/festiwalu rzeczy muszą trafić do przypisanego im miejsca (w ciągu tygodnia). Osoba biorąca dany sprzęt jest odpowiedzialna za to żeby sprzęt trafił do właściwego miejsca.
Przypisanie rzeczy do miejsc nastąpi w najbliższym czasie.


9. Imprezy zarobkowe
Jeśli trafi się jedna, dwie imprezy zarobkowe podejmiemy się ich żeby podreperować skarbczyk drużynowy.


10. Akcje charytatywne
Jak w poprzednich latach chcemy działać charytatywnie.
- WOŚP - na zasadzie oddania reko fantów na licytację charytatywną (np. krajki, zawieszki, miski itd)
- Schronisko dla psów w Skierniewicach (zrzutka chętnych osób z drużyny na kupienie suchem i mokrej karmy)


11. Drużynowe tarcze
Ustaliliśmy, że ze skarbczyka drużynowego przeznaczymy 10% na zakup tarczy treningowych (lub materiałów na te tarczę jeśli zdecydujemy się sami je robić) dla nowych kandydatów, którzy chcą walczyć a jeszcze nie mają sprzętu. Tarcze będą własnością drużyny - pożyczane kandydatom na trenini.
Arnor będzie wyżynał tarcze z kebabem w ręku, który kupi mu Elgur :)
Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania brzmi: NIE
Droga załatwiania spraw i pytań jest prosta: regulamin - forum - piastun - starszyzna - jarl.
www.mojesredniowiecze.blogspot.com

Wróć do „Dla kandydatów i tych co pierwszy raz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości